Friday, October 3, 2014

5 Day Oats Challenge - Day 4

Dah masuk hari keempat nampaknya cabaran oats aku ni. Dan Alhamdulillah aku masih bertahan. Aku masih menjadikan oats sebagai menu utama sarapan pagi dan juga makan tengah hari aku. Ok. Hari ni aku sediakan menu yang sedikit berbeza. Aku tak pasti orang pernah buat ke tak tapi aku tak kisahlah. Yang penting cara hidangan oats ni tak sama setiap hari jadi tekak aku tak lah macam bosan nanti.
 
Hari ni aku buat Nasi Lemak Oats (tanpa nasi). Wallaupun tanpa nasi aku still nak panggil nasi lemak sebab tak tau nama lain nak bagi. Hehehehe....Aku makan Oats dengan sambal kosong, telur goreng dan jugak timun. Inilah rupanya...

 
Nasi Lemak Oats 

 
Buah-buahan untuk munching :-)
(Adik aku suruh aku kawin dengan tokeh buah so ari-ari aku bleh makan buah free. hehehehe)

3 comments:

  1. salute akak ngn adik nih, kalu akak mmg tak tertelan lah kot, oat takat bt bfast tuh campur ngn milo boleh lg lah... klu utk tiap hidangan mmg fengsan

    ReplyDelete
  2. selagi boleh terima oleh tekak sendri tak de hal nk buat menu cam ne pun ...

    ReplyDelete
  3. Oats lemak kot heheh.

    Sy pagi2 dah mkn nasi puteh hehe.

    ReplyDelete