Tuesday, October 22, 2013

Kalau Aku Dapat....

Kalau aku dpt bilik mcm ni mmg cnfm lena sepanjang mlm....
Kalau aku dapat bilik mcam ni cnfm mimpi jumpa Rafa Nadal....
Kalau aku dapat bilik macam ni cnfm siapa yang sepahkan kena marah dengan aku...
Kalau aku dapat bilik macam ni cnfm aku senang hati....

Mesti korang tak faham kenapa kan. Nampak biasa je kan?
Hanya Rafaholics shj yg faham :-)

Sebenarnya ni bilik seorang peminat fanatic Rafa Nadal. Bestnya....Kalau aku dapat buat bilik macam ni kan best. Lagi best kalau dapat letak giant poster Rafa...Fuhhhh....tidi ngigau sebut nama Rafa lah selalu....hehehehehee....


I LOVE RAFAEL NADAL!!!!

No comments:

Post a Comment