Tuesday, April 9, 2013

GA Edy 3 Destinasi

Hoorayyyyyyyy...Aku menang GA Edy 3 Destinasi....Bukan hadiah pertama tapi menang jugalah. Yang penting menang. Heheheee.....hadiah yang aku bakal terima adalah FM Jakarta Indonesia. Kalau tak percaya pergi klik kat bawah ni...

 
 
 
Menang FM pun nak kecoh ya?! Hehehee.....Tak kiralah menang apa yang penting menang dan ini kemenangan pertama aku. Jadi lepas ni nak rajin-rajin join mana-mana GA lah. Untung-untung dapat hadiah periuk belanga Teafal ke, pinggan mangkuk Corelle ke or hadiah barang-barang baking ke ataupun hadiah robot transformer or basikal racing (ada ke yang nak bagi....hahahahhaa)....

Sebenarnya yang buat aku kecoh sedunia ini adalah kerana aku ni baru sahaja berjinak-jinak join GA ni. Saja suka-suka. Niat aku sebenarnya konon-konon sempena bulan kelahiran ni saja nak tambah hadiah birthday gitu. Tak sangka pulak dapat satu tambahan ni. Tapi bulan April tak habis lagi ni. jadi aku masih punya masa untuk berusaha menambah hadiah hari lahir aku. macam budak-budak nak kumpul hadiah kan? Hehehehee...Tak kisahlah. Yang penting korang doakan aku berjaya lagi selepas ini. Sayang korang semua. 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. bosday dah lopaih ekkk...hepi belated bosday yooo...den punyo coming soon, jomaat ni...hik!hik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lopaih dah....tapi xpa kita sambut sebulan...heheheheh....hep besday in advance lah yo...

      Delete