Wednesday, December 17, 2014

Buah Hati Pengarang Jantung

Inilah buah hati abah aku skarang ni. Merekalah penghibur hati abah sejak mak pergi. Merekalah racun merekalah penawar. Semoga semuanya menjadi anak yang soleh dan cucu yang sentiasa mengingati atok dan nenek walaupun nenek dah pergi meinggalkan mereka.
 

Wan, Jiji & Ayoi
(Anak2 abang aku)

Adam
(Anak Adik Perempuan Aku-Ain)
Qisya
(Anak Adik Lelaki Aku, A'a.
Walaupun Qisya bukan anak betul adik aku tapi dia telah menjadi sebahagian daripada keluarga kami.
Dan kami sayangkan dia.)

6 comments:

  1. Semua comel-comel belaka..
    Moga semua sihat selalu hendakNYA.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..penyeri keluarga..comey belaka..:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lah racun dan penawar namanya dik. hehehehee...Bila ada bising tapi kalau takde sunyi rumah. Hehehee...

      Delete
  3. wah.. wah banyak entri bulan disember...
    tuler kebizian akakni buatkan akak tak jalan2 blog kengkawan..
    blog sendiripun baru nak bernafas...
    memang buah hatipengarang jantung..
    suka masa kecik2ni comel dan senang dengar kata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehee....Mood menulis tiba2 datang plak kak. Walaupun keje tengah banyak jgk tapi nak jugak menulis. hehehehee....Budak2 ni dah nak masuk tahap dengar tak dengar dah kak. heheheee...

      Delete