Tuesday, March 8, 2016

Lunch Box

Another super easy yummy breakfast and lunch. I can't think of what to cook for breakfast and lunch, so I end up boiling eggs. This is what I'm gonna have for breakfast and lunch.
 
Half Boiled Egg for Breakfast
Rock Sallad + Hard Boiled Egg for Lunch
Green Apple for Whenever
 
My kinda meal! :-)
 

7 comments:

  1. sebiji lemon tuh akak bt air ke?
    dlm salad tu cuma ada tlr je ke kak? ayoooo sedapnya kalau akak blh bt kan utk dana hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lemon sebiji tu akak perah dan minum dengan segelas air panas Dana. Amalan setiap pagi. Sepanjang hari akak minum air kosong je tak minum air lemon pun.
      Salad tu akak letak telur jer. Senang gila kan? hehehe...kalau Dana dekat boleh je akak buatkan. Hehehehee

      Delete
  2. amboi dah tukar rupanya blog adik akakni...
    berbentojerler sekarangni... akak kagum dari dulu tapi tak terbuatpun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaaa..akak tak tau ke? padan lama tak nampak akak..ingat tak sudi jenguk dah....hehehehee....
      Aida ni malas nak keluar beli makanan pastu tekak cerewet sangat...tu pasal terpaksa rajin kak...kalau tak mmg dok komplenb 24/7...hehehee...

      Delete
  3. amboi dah tukar rupanya blog adik akakni...
    berbentojerler sekarangni... akak kagum dari dulu tapi tak terbuatpun...

    ReplyDelete