Thursday, January 22, 2015

Aiman Sufyan vs Aiman Syafiq

Muhammad Aiman Sufyan dah tukar nama kepada Muhammad Aiman Syafiq. Nama Aiman Sufyan tu bertahan beberapa hari jer. Masa lahir baba dengan mama dia cakap Aiman Sufyan. Tapi masa daftar diorg tukar kepada Aiman Syafiq. Puncanya mama dia cakap sebab asyik tersilap panggil Aiman Syafiq jer. (Abg Aiman ni nama dia Muhammad Adam Syafiq). Dah asyik tersilap jer tu yang diorg tukar tu. jadilah Aiman Syafiq. Aiman tak kesahhhh....heheheheee...
 
Inilah buah hati pengarang jantung keluarga kami yang baru.
Muka tutup dulu tunggu 40 hari ya. Hari ni baru 10 hari :-)

2 comments:

  1. yerker kena tunggu 40 hari.. alamak akak dah kuarkan anak sedara akak punya gambar...
    oo gitu kesahnyer yerk... aiman tak kisahtu sesuai sangat...
    happy dapat ahli barukan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang saya baca gitulah kak. kalau tak ditakuti terkena penyakit ain. akak bleh google pasal benda ni. saya pun kebetulan one time tu ada gak viral kat fb pasal perkara ni. tu yang teringat tu.
      tq kak. tahniah kat akak jugak ya...bestnya ada baby kan? :-)

      Delete