Sunday, March 15, 2015

Aiman Botak

Aiman dah botak dah. Seperti biasa tugas mencukur ni memang tugas abah. Kali ni Acu tolong abah.
Memang tradisional sikit cara mencukur abah. Mula-mula alas dulu dengan surat khabar biar rambut tak berterabur. Hihihii. Acu pegang Ainan dan abah cukur. Muka- mula Aiman diam jer. Tapi bila dah dekat setengah jam Aiman mula nak nangis.Tapi alhamdulillah berjaya juga cukur sampai licin. Syukur.
 

2 comments:

  1. aluuu comelnya aiman, suami Diana pun kalau cukur rambut anak2, mcm tu lah gayanya, lapik surat khabar..kita yang tolong pegang seriau je tgk...ades!

    ReplyDelete