Thursday, February 26, 2015

Lunch Pack

This is not just for lunch but its breakfast + munching + lunch.
 

Breakfast  
Yogurt + Orange 
 
 Munching Time
Pistachio + Bruschetta 
 
Lunch
Fried Rice + Salad  

7 comments:

  1. kalu dana lah bfast yogurt ngn oren je mau cirit tak pun gastrik lah kak hehehhe.... dana kene ikut jgk lah jejak akak yg rajin bwk bekal nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. hehehee...sebab tu akak bawak something untuk munching tu Dana. Lepas dua jam breakfast munching lah. So perut tahan sikit sementara nak lunch. Kat opis akak ni pilihan makanan terhad. Kat café cuma ada nasi campur. Kalau mee goreng ke apa yg goreng2 tu ada jugak tapi lambat dan tekak akak takleh terima sangat. (akak rasa akak masak lagi sedap...hehehehe). Sebab tu lah akak bawak bekal ni. Puas hati sendiri masak kalau tak sedap marah diri sendiri. heheheheee...

      Delete
  2. Akhirnye ade nasi ....bekal ko ni

    ReplyDelete
  3. aieyda akak jelesler akak penah cuba buat tapi tak meriah cam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriah2kan lah kak....saya mmg suka meriah baru seronok nak makan. hehehee

      Delete