Monday, May 23, 2016

Perth....Mu Tunggu Aku Datang

Horrayyyyy....Dah dapat kelulusan nak balik kampung. Dah boleh kemas beg...hahahahaaa.
 
Balik kampong tu kawan-kawan Aida yang cakap. Kalau dah tetiap tahun pergi macam orang balik raya mau tak dikatanya kampong kan? Hehehehe...Aida ok jer. Sukati korang lah kan.
 
Jangan ada yang ingat nak berlagak pulak ya. Aida memang suka jalan-jalan ni. Australia tu besar. pergi tetiap tahun pun bukan tempat yang sama. Cuma yang ni je repeat tempat sama sebab adik Aida tak pernah sampai. jadi dia teringin nak pergi. Aida ikut jer. Lagipun memang suka Perth ni. Nyaman oooo tempat dia.
 
Kali ni memang nak buat travelog elok2. Tungguuuuu.... :-) 

 
 
 
Perth 2010 with my Sista
 

2 comments:

  1. syioknyer kampung dia sejuk..
    memang besar Australiatukan, setahun dua kalipun belum tentu cukup masanya...
    tunggu travelog dari aida... jangan lupa hint kat akak nanti...

    ReplyDelete
  2. jelesnya... nk kirim kanggaroo sekor kak hahhaha..

    ReplyDelete