Tuesday, January 31, 2017

Aiman Yang Poyo

Tengok muka monyok Aiman ni. Nak tau tak kenapa muka dia monyok tu? Sebenarnya Aiman  monyok sebab biskut yang dia makan dah habis.

Hihihi..Kesian dia kan? Tapi jangan terpedaya. Aiman baru lepas lunch sebelum makan biskut tu. Biskut tu kudapan lepas lunch je ya. Aiman memang suka makan. Lepas makan makan dan makan dan makan. Tapi sebenarnya dia tak boleh makan banyak. kalau terlebih nanti muntah. Sebab tu kita kena kawal.  Kalau dia buat muka simpati macam tu sila jangan layan. Hehehehhee...

Aiman Aiman...Memang Poyo....

Aiman memang panjang akal. Tak padan dengan down syndrome dia. Heheheee...Ada jer lakonan dia tau. Tapi teletah dia ni yang buat kalau dua tiga hari tak jumpa rasa rindu lah sangat kat dia. Kecomelan yang melampau. 

Aiman yang panjang akal. 

No comments:

Post a Comment