Thursday, January 7, 2016

Lunch Box

 Let's see what i have in my lunch box today.
 
Overnight Oatmeals (for breakfast)
Tuna Sandwich with loads of veggie inside (for lunch)
Orange, Strawberry & Grapes
Lemon & Plum
 
 

5 comments:

  1. akak... lemon tuh akak mcm tu je ke? tak masam ke kak oi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi..taklah dana. Perah n minum dgn segelas air panas.

      Delete
  2. Ya Allah sedap2 makanan niiii... jeles sangat kalau org rajin bekal macam ni hehe hai.. follow dah tambah kenalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Air tgn sendiri kan. :-)
      Salam kenal jgk.

      Delete
  3. menu lunch box akak selalu menjadi igauan saya sejak sekian lamanya, tapi smpi skrg tk terbuat..khikhik.

    Walau apa pun, Alhamdulillah tahun 2016 ni, dh 3 hari sy bawak bekal mkn tgh hari, rs puas hati sgt dpt bwk bekal tgh hari ;-))

    ReplyDelete